Integrarea cu sistemul
e-Factura

Ne angajăm în continuare să investim în comunitatea antreprenorială și de afaceri din România, și suntem aici pentru a veni în ajutorul celor care caută o platformă de contabilitate simplă, intuitivă și eficientă.

NovaConta oferă acum o integrare cu sistemul e-Factura complet gratuită.

Cu noi, toate etapele asociate procesului de operare în sistemul e-Facturare devin procese simple, reduse la câteva click-uri. De la simpla autorizare a accesului în SPV, până la încărcarea facturilor emise și descărcarea celor primite, și în cele din urmă, o atenție în plus și o grijă în minus pentru voi, stocarea sigură a arhivelor originale de la ANAF împreună cu sigiliul Ministerului de Finanțe timp de 5 ani și 6 luni de zile cât este termenul subscris.

Apreciem comunitatea noastră de antreprenori, motiv pentru care suntem încântați să vă anunțăm că aceste îmbunătățiri rămân disponibile gratuit pentru toți utilizatorii noștri.

Susține NovaConta și ajută în mod direct comunitatea de business din România.

În mod concret

Te poți conecta în două feluri

  • Dacă ai certificat digital, îți conectezi contul de NovaConta la SPV prin certificatul tău digital
  • Dacă nu ai certificat digital, poți invita contabilul sau o persoană imputernicită să îți autorizeze contul de NovaConta cu certificatul lor
Indiferent de metodă, găsești pagina dedicată dacă mergi pe meniul cu contul tău la Conectare ANAF(eFactura)

Pagina dedicată

Statusul în roșu îți indică dacă ești sau nu conectat

  • Instrucțiunile le ai în pagină pentru fiecare metoda de conectare în parte
  • Sub metodele de conectare ai și o secțiune cu întrebări și răspunsuri frecvente
Dacă nu reușești să te conectezi sau întâmpini probleme, ne poți contacta oricând la contact@novaconta.ro

Trimiterea facturilor

Odată ce ai completat toate datele în ecranul de emitere factură și apeși pe "Salvează factură", ajungi în ecranul de "Vizualizare factură"

  • Aici printre alte opțiuni, ai și buton pentru "Transmitere eFactura"
  • Poți alege între doua opțiuni: descărcare xml(varianta de document acceptată de ANAF), o încarci manual/dai contabilului sau trimitere în SPV iar noi ne ocupam de tot procesul
Atenție dacă optezi pentru "Trimite în SPV" sa fi sigur că ai deja conectat contul de NovaConta la SPV prin pașii de mai sus, altfel nu vei putea trimite facturile în SPV automat.

Susținem afacerile românești!

Povestea NovaConta începe de la nevoile pe care le are fiecare antreprenor la început de drum:

  • Nevoia de susținere
  • Nevoia de comunitate
  • Nevoia de a ieși în față
  • Nevoia de a oferi valoare

Așa cum noi am decis să facem un pas în față și să oferim soluția noastră dedicată antreprenorilor din România, și noi la rândul nostru primim susținerea ta și a celor din jur!

Pentru că asta face o comunitate unită.

Susține și crește alături de NovaConta! Înregistrează-te acum